2012. december 9., vasárnap

42.Váratlan fordulat

Tudom sokáig nem volt rész,de hihetetlenek vagytok átléptünk a 10000-es megtekintést.
Nos evvel az előszó féleséggel nem is húzlak benneteket tovább.Nagyon sajnálom,hogy eddig várakoztattalak benneteket.Köszönöm,hogy még most is olvassátok a blogomat.
Love.Tory

*Harry*
Nem akartam tovább kínozni,így elvittem a lakásunkra,ahogy elnéztem neki csak arra volt szüksége,hogy valahol valahogy aludjon ruhában elmosódott sminkkel a nappaliban feküdt az ilyen alkalmakra tervezett kanapén.Szuszogott az arca még most is fájdalmat tükrözött és boldogtalanságot .Leültem mellé és gondolkodásba kezdtem.
Tulajdonképpen egy kis semmi dolgon vesztek össze.
Niall tényleg mióta nincsenek együtt Megan-nel azóta már nem is beszélünk annyit mint akkor.Majd hangos nevetgélést hallottam az utcáról,majd a házhoz egyre közelebb.
Kicsapódott az ajtó majd egy szőke hosszú hajú lány és Niall lépett be.
Lejebb csúsztam nesztelenül.

-Nincs itthon senki-suttogja Niall-
Amire a lány kuncogással válaszol.Niall ölbe kapja és felrohan vele a lépcsőn.Csak remélni tudom,hogy Niallre a pia hatott így.
-Szegény Megan-mondom halkan-és megsimogatom az arcát.
Talán sikerült elszenderednem,de Niall és a csaj viháncolása felébresztett.Nagyon kíváncsi természetemmel nem tudok mit csinálni.Halkan a lépcső felé vettem az irányt ahogy ráléptem  legelső lépcső fokra a lábam alatt reccsent egyet,mert fából van.Gyorsan felrohanok nesztelenül,a fülemet Niall ajtajának tapasztom.
-Megan szép vagy-monda Niall-
-Megan?Ki az a Megan?-értetlenkedik a lány-
-Mi?Mi?bocsánat csak...-válaszol Niall-
Mosolyra húzódik a szám.Még mindig szereti Megant az meg egyértelmű,hogy Megan is.
Mire észbe kaptam a Nap már felkelőben volt elindultam lefele,hog felébresszem Megant.
De mire leérek senki sehol csak egy cetli.

Harry még mindig nagyon jó szíved van.Köszönök mindent 
xx Megan
ui.:az új számom bennt van a telefonodban.

Míg ezt végig olvastam melegség járta/járja át a szívemet.
-Megan te sem változtál-mondom hangosan a papír darabnak.

*Megan*
Sajnos az éjszakából nem mindenre emlékszem,de a legfontosabbra igen,az az hogy Harry még mindig az jószívű szív döglesztő fiú aki volt.Reggel megpróbáltam nesztelenül elhagyni,ami többé kevésbé sikerült.Kilépek a házból ahogy korábban megszoktam a fiúk háza előtt mindig voltak rajongók vagy paparazzók,ez ma sem volt másként.Mivel ezt sosem tudtam feltűnés nélkül megcsinálni így mindig hangzavar lett a vége.A  paparazzók kiabálásba kezdtek
-Megan Jules,nézzétek az ott ő-
Nem tudtam mit tenni a következő pillanatban már jött a sok hülye kérdés
-Mit keresel itt?-
-Niallt egy másik lánnyal látták az éjszaka ehhez mit szólsz?-
Még több hasonló jellegű kérdést fel tettek,de az egyiknél betelt a pohár.
-Az  a hír járja,hogy csak azért vagy jóban Harryvel hogy féltékennyé tedd Niallt.Igaz ez?-
Erőt vettem magamon és egy soha nem látott arcomat mutattam.
-Ezt döntse el magában mindenki szerintem a világon van fiú lány barátság is.Harry szív döglesztő srác-jegyeztem meg és a végén egy kaján mosolyt is elengedtem.-Bocsánat,de most mennem kell-
Elégedett mosollyal az arcomon sétáltam haza.
Amire nem számítottam az az,hogy egy szőke lány várt a házam előtt.
-Szia segíthetek?-kérdezem kedvesen-
-Hagy békén-mondja mogorván és tűzzel a szemében-
-De mégis kit-értetlenkedem-
-Niall-t-mondja és elviharzik-

*Harry*
A fiúk is haza szállingóztak Liam Daniellet is hozta.Liamat mindig is csodáltam és mindig csak  nőni fog a csodálatom iránta.
Ahogy néztem Liamat és Daniellet eszembe jutott hogy talán Isten így akar nekem jelezni,hogy szabad a pálya.Megan és Niall nem illenek össze.Míg ezen gondolkoztam észre sem vettem,hogy Niall levánszorgott a lépcsőn.
-Jó reggelt kandúr-köszönök gúnyosan-
-Te meg miről beszélsz?-kérdezi rekedt hangon-Arcáról látszik hogy másnapos eléggé,úgyhogy nem is zargatom tovább.
Az érzelmeknek nem lehet csak úgy parancsolni és egyre jobban erősödött bennem egy bizonyos érzés Megan iránt.Rossz szokásom szerint bekapcsoltam a tv-t és meglepetésemre nem rólunk volt szó.
-Kapcsolj léci a 4-esre ott mindig van valami izgi-mondja Zayn-

*Niall*
A hűtőben turkáltam amikor meghallottam a nappaliból beszűrődő zajokat
-Megan Jules és Niall Horan románca megint él?-
Leejtettem a kezembe levő uborkás üveget és befutottam a szobába.
-A következő képek ma készültek a fiú banda háza előtt és ez a videó is.
-Megan ma itt volt-döbbenek le?-
Harry nem válaszol
-Valószínűleg,ha az a mi házunk és ma történt-oktat ki Danielle-


*Megan*
Csörög a telefonom,Harry az.
-Szia Cica fiú-köszönök-
-Helooka-Csak azt szeretném kérdezni,hogy ma van-e kedved velem találkozni?-
-Persze vagyis tudod mit elmehetnénk korizni-
-rendben akkor 5 re ott vagyok érted csók-
Harry percre pontosan itt volt persze álruhában méghozzá mikulásként
-Ezt hoztam neked-mondja és a kezembe nyom egy krampusz lány jelmezt.
Megérkeztünk felvettük a korcsolyánkat és indulhatott a móka.

A jég fényekkel volt megvilágítva és mi a közepén álltunk és Harry felkért egy táncra.Megbotlottam a lábába és a derekamnál fogva kapott el egy filmbe illő jelenet volt.Arcunk közeledett a másikéhoz majd egy forró csókot nyomot az ajkamra.


22 megjegyzés:

  1. Nagyon szeretem a blogodat, már nagyon régóta :D Remélem Niall meglátja őket... *gonoszfej* :P
    K.

    VálaszTörlés
  2. Köviiiiiit!!!!!!! Nagyon jóóó lett!!;)

    VálaszTörlés
  3. Szia! Ma találtam meg a blogod, és elég jó, úgyhogy FOLYTAAAAAAAAAASD! :DD

    VálaszTörlés
  4. szia :) imádom a blogod!! van egy meglepetésem számodra! nézz be hozzám ;)
    onedirectionanddina.blogspot.hu

    puszi: Dorinaa

    VálaszTörlés
  5. mért nem írsz.? nagyon jó csak nem rég keztem el olvasni most értem ide de láttom nincs kövi rész.:((

    VálaszTörlés
  6. Fogsz még írni részt?? Nagyon tetszik nekem a blogod és szeretném ha folytatnád! :))) :D

    VálaszTörlés
  7. Szia!!Most találtam meg a blogod,de nagyon tetszik!!*-* Mikor lesz új rész vagy egyáltalán lesz??

    VálaszTörlés
  8. szia kérsz kritikát? :)http://kritikablogajanlo.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  9. Szijja itt van egy díj nálam ;)

    http://louillhorlinsonforever.blogspot.hu/2013_05_01_archive.html

    VálaszTörlés
  10. ÚRISTEN!!!!Lééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééécccccccccciiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Gyorsan a következőt!Vagy legyen következőő!!Léciiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!! <3333333 <3 <3 <3 :)))

    VálaszTörlés
  11. Köviiiiíiiiiiitttttttt :-). :-) :-). :-) :-).

    VálaszTörlés
  12. gyorsan kövit :D :* lili <3

    VálaszTörlés
  13. jajj ne hogy már itt hagyd abba! nagyon-nagyon siess a kövivel. :) :D

    VálaszTörlés
  14. gyorsan a köviiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitttttttttttt! :D

    VálaszTörlés
  15. Szia.még csak most olvastam a blogodat de nagyon szuper!!nagyon ügyes vagy!!így tovább!:) köviiit:)

    VálaszTörlés
  16. Miért hagytad abba?pedig nagyon jó a blogod!Folytasd légysziiiiii

    VálaszTörlés
  17. SZUPER JÓ!!! Kövit légyszii!

    VálaszTörlés
  18. Gyorsan!! Kövittttttt! NAGYON JÓ!

    VálaszTörlés
  19. Szia! Én Lia vagyok és én is blogolok, divat, kultúra és minden egyéb témákban. Nagyon tetszett a blogod tematikája és dizájnja. Ha gondolod nézz be hozzám és komizz, vagy ha úgy tetszik iratkozz fel :)

    http://szepsegpotty.blogspot.sk/
    https://www.facebook.com/szepsegpotty
    http://instagram.com/livi20

    VálaszTörlés
  20. Ha nem folytatod megtalálak és kinyirlak
    ja de ha kinyirlak nem tudod folytani ugyhogy ezt inkább hanyagoljukXDDDDDD;-)

    VálaszTörlés